TÁMOGATÓ ESZKÖZÖK, KÉPZÉS
A Network marketing egy szakma, amit ugyanúgy meg lehet tanulni, mint bármi mást.
Egy jól működő Network cégnek fontos, hogy legyen egy stabilan, kiforrottan és sikeresen működő képzési rendszere, hasonlóan, mint egy franchise koncepció.
A képzéseknek több formája is célszerű, ha van: rendezvények, írott anyagok, cd hanganyagok, ill online fórumok.
Minél több oldalról ad támogatást a vállalat a partnerei számára a tanulásra és fejlődésre, annál biztosabb, hogy valóban hosszútávon, stabil értékteremtésben gondolkodik.
A hálózatépítés egyik legnagyobb értéke a hatástöbbszöröző erő. Ehhez kiemelt fontosságú, hogy legyenek olyan minőségi eszközök a kezedben, amivel dolgozol. Ilyen eszköz pl a cég által kiadott nyomtatványok, hanganyagok, céges központi weboldal, online eszközök és programok a távolsági üzletépítéshez.
Fontos, hogy nézd meg, vannak-e ilyen eszközök, és ha vannak, akkor milyen minőségben!
Sajnos láttam már olyat, hogy pl nincs az adott cégnek hivatalos weboldala, hanem csak a partnereknek saját szerkesztésű toborzó oldala.
Felmerül ilyenkor a kérdés, hogy mit rejteget a vállalat? Miért nem vállalja fel transzparensen a saját hátterét, értékeit, küldetését, eredményeit, vagy hogy egyáltalán kik állnak a cég mögött?
A különböző eszközök minősége is sokat elárul a komoly szándékról: olcsón fénymásolt, sokszorosított nyomdai termékekkel dolgozik a vállalat, vagy minőségi anyagokkal?
Vagy a másik véglet, amikor olyan extra magas minőségű anyagokat kínál a cég, ami majdhogynem drágábbá tesz pl egy üzleti magazint, mint maga termék.
Miből is akar bevételt a cég? A termékből, amire épül a vállalat, vagy azokból a kísérő anyagokból, amik „csak” segédeszközök?
Egy további fontos momentum, hogy a cég az általa biztosított rendezvényekért, képzésekért milyen árat kér?
A képzési rendszer elemeit, felépítését érdemes megnézni, hogy mire helyezi a hangsúlyt? Eltolódik-e egy adott témára (pl csak az értékesítésre), vagy van egy harmonikus egyensúly a szakma, a motiváció, és az emberi értékek fejlesztése között?
A képzési rendszer egyik legfontosabb elem tapasztalatom szerint a partnerek emberi, személyiségbeli fejlődésére irányuló program.
Ehhez persze elengedhetetlenül kellünk mi magunk is, hogy kellő alázattal elfogadjuk, hogy van hova fejlődnünk, tehát az egónkat zsebre kell tenni 🙂
Sokszor láttam, és látok a mai napig olyan hálózatépítőket, akik megrekedtek valamiért a fejlődésben. Ettől ők még ugyanúgy jó emberek és elvitathatatlan az addig elért eredményük. Szomorú azt látni, hogy valaki felépít egy korrekt cégnél egy szép üzletet, aztán ahelyett, hogy önmagát elkezdené fejleszteni, hogy magasabb emberi és üzleti szinteket tudjon elérni, inkább elmegy egy másik (gyengébb ajánlatú) céghez, ahol nagyon rövis idő alatt eljut kb ugyanarra szintre, van újra sikerélménye. De valójában nem fejlődött tövább, és ráadásul a saját hitelességét is meginogtatja, főleg ha nem az első ilyen típusú váltást lépi meg.
Milyen elemeket kell tartalmazni egy profi háttértámogató rendszernek?
Milyen szempontokat érdemes még vizsgálni egy Network Marketing cég ajánlatában?
Hogyan tudja támogati a szakmai és emberi sikereidet egy professzionális rendszer és vezetői gárda?
Ezekre és még számos hasznos kérdésre kapsz választa a hírlevelemből! Iratkozz fel MOST!
Kérdéseiddel vedd fel Velem a kapcsolatot MOST az alábbi elérhetőségek bármelyikén:
Hoffmann Mónika
Tel.: +36-70/61-36-917
E-mail: teiranyitodazeleted@gmail.com
Skype: monikahoffmann87
Facebook: www.facebook.com/monikahoffmann87