Piaci helyzet, potenciál

EGYEDISÉG, PIACI HELYZET

 

Akár egy hagyományos vállalkozásban, ugyanúgy a Network Marketing vállalkozásban is fontos, hogy legyen valami olyan egyediség a kezedben, ami konkurencia mentessé tesz Téged és az ajánlatodat a piacon.

Valami olyan érték, ami a laikusok számára is egyértelmű, hogy ilyen nincs másnak!

A legideálisabb, ha az alábbi területek mindegyikében tudsz olyan különlegességet felmutatni, amiből még csak hasonló sincs másnak a piacon:

 

– cégháttér
– szakami háttér– elismerések
– kifizetési rendszer
– képzés, támogatás
– piaci helyzet

 

A piaci helyzet aktualitását nagyban befolyásolják a fenti tényezők is, ill hogy a cég milyen nemzetközi felkészültséggel, előkészülettel, lefedettséggel és vízióval rendelkezik.

Ha egy olyan ajánlattal kezdesz dolgozni, ami lehet, hogy a fenti tényezők többségének eleget tesz, azonban már több évtizedes piaci múlttal rendelkezik – akár az adott országban is, ahol Te vagy – és emellett nincs olyan számottevő innováció se, ami fel tudná pezsdíteni a piacot, akkor ugyanazért az eredményért, amit korábban elértek sikeres vezetők, Neked hatványozottan több munkát, energiát és időt kell befektetned.

Szintén nehezített pálya a tapasztalataim szerint, amikor olyan céggel kezdesz dolgozni, ami a Te országodban még bent sincs, nincsenek anyagok a saját nyelveden, nincs még kialakulva a rendszer, vagy adott esetben még engedélyek sincsenek. Persze ilyenkor jön a marketing, hogy valami újnak az elején lenni mennyire jó…csak vedd számításba, hogy ez azt is jelenti, hogy szintén hatványozottan több munkát, energiát igényel ez, és korántsem biztos, hogy végül a cég tényleg bejön az adott piacra. Ráadásul minden vállalkozás, így az MLM vállalkozások életében is az első 3-5 év (ha megéli egyáltalán a cég) kritikus, gyerek-betegségekkel teli.

 

Fontos tényező egy cég életében és ezáltal a Te a sikerességedben is, hogy tudnak e innoválni, fejleszteni, valami olyan újdonságot létrehozni, ami évekkel, vagy évtizedekkel megelőzi a piacot. Ezt hívják momentumnak. Ez az, amikor jókor vagy jó helyen.

Számomra nem jelenti a momentumot (és az események igazolnak) az, hogy összetevőket változtat a cég, átcsomagolja a termékeit, vagy egy olyan terméket hoz a piacra, amiből van . több hasonló is, csak más kombinációjú, arányú összetevőkkel. Ezek nem jelentenek korszakalkotó újítást.

Ideális esetben olyan céggel és ajánlattal kezdj el dolgozni, ahol van széleskörű nemzetközi piaci kiterjesztettség, felkészültség az adott nyelvi támogató anyagokkal, engedélyekkel, logisztikával, ugyanakkor minimális piaci lefedettséggel rendelkezik a vállalat.

 

 

Hogyan áll össze a tökéletes időzítés? 

Miről tudod felismerni az egyedi helyzeteket?

Milyen szempontok alapján tudod átvilágítani az adott ajánlatot, hogy a számodra legbiztosabbat megtaláld?

 

Ezekre és még számos hasznos kérdésre kapsz választa a hírlevelemből! Iratkozz fel MOST!

 

Kérdéseiddel vedd fel Velem a kapcsolatot MOST az alábbi elérhetőségek bármelyikén:

Hoffmann Mónika

Tel.: +36-70/61-36-917

E-mail: teiranyitodazeleted@gmail.com

Skype: monikahoffmann87

Facebook: www.facebook.com/monikahoffmann87

 

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

négy × 2 =