Elismeréssel és referenciákkal a korrekt, megbízható ajánlatért!

ELISMERÉSEK, REFERENCIÁK

Korábbi cikkemben a cégháttér stabilitását, fontosságát vettük át, most pedig nézzük meg, hogy milyen a piaci megítélése az adott vállalkozásnak!

Mind hazai, mind nemzetközi szinten több olyan minősítő intézet is üzemel a piacon, amelyek azt hivatottak vizsgálni, hogy az adott cég milyen valós értéket, minőséget közvetít a fogyasztói, partnerei felé, milyen megbízhatósága van, megfelel-e minden jogi és gazdasági elvárásnak, milyen piaci potenciált képvisel, innovatívitás, társadalmi felelősség vállalás, stb.

 

Léteznek továbbá különböző szervezetek, szövetségek, akik a piaci kontrollon túl, tagjaik közé is csak azokat a vállalatokat engedik be, akik valóban korrekt piaci, etikai magatartással működnek.

 

Egy vállalkozásnak minél több irányból vannak különböző referenciái, díjai, elismerései, annál biztosabb lehetsz abban, hogy valóban korrekt értéket képvisel a cég, és számodra is hosszútávú megbízhatóságot és stabilitást tud adni.

 

Amikor először kerültem kapcsolatba egy Network Marketing vállalkozással, egyáltalán nem néztem meg a referenciáit. Érzelmi alapon dönöttem, bíztam abban az emberben, aki meginvitált a lehetőségre. Ezzel nem is volt semmi gond, hiszen érzelmi lények vagyunk, a döntéseink jelentős részét érzelmi alapon hozzuk, majd logikai érvekkel támasztjuk alá.

Azonban ha a jövőnkről, anyagi jólétünkről, sikereinkről van szó, vagyis a vállalkozásunk hosszútávú, stabil sikerességéről, akkor elengedhetetlen, hogy az érzelmi, emberi tényezőkön túl megvizsgáljuk a kézzel fogható tényeket, számokat.

 

Az első vállakozásom a Network Marketing szakmában nagyon sok pozitív fejlődéssel, tanulással járt. Azon túl, hogy nekem is nagyon sokat kellett fejlődnöm emberileg és szakmailag, fontos lett volna a kiteljesedés érdekében, hogy olyan háttér dolgokat is megvizsgáljak, ami a cég jövöbeni fennmaradására és potenciáljára utal. Nekem anno nem volt még olyan szakmai vezetőm, aki ebben segített volna, vagy ő maga is lett volna olyan tudatos, hogy utána járjon.

Szerencsére már 9 éve olyan Vezetőm, Mentorom van, aki nagyon profin és tudatosan vizsgálta a piacot, és a mai napig kifinomult, éles szemmel monitorozza a szereplőket, így azonnal meg tudja állapítani egy ajánlatról, hogy hosszútávon piacképes-e. Az Ő tanításainak köszönhetően én is már tudom, látom, hogy mire érdemes figyelni.

Így például, ha egy cég olyan elismerésekkel bír, melyek hazai és nemzetközi szinten is a színvonalat és a pozitív megítélést tükrözik, biztosabban tudom azt mondani, hogy jó választás lehet, minha csak mondva csinált sosem hallott “díjakról” beszélnek a képviselők.

Nemzetközileg elismert, korrekt céget és terméket akarok választani! 

 

Milyen fontos tényezők vannak még a megbízhatóság és a stabilitás hátterében?

Milyen minősítő szervek elismeréseit érdemes figyelni?

Melyik miről ad bizonyítványt az adott cégnek?

 

Iratkozz fel a hírlevelemre MOST, és választ kapsz a fenti kérdésekre, hogy korrektül tudd ellenőrizni a piaci ajánlatokat!

 

Kérdéseiddel vedd fel velem a kapcsolatot MOST az alábbi elérhetőségek bármelyikén:

Hoffmann Mónika

Tel.: +36-70/61-36-917

E-mail: teiranyitodazeleted@gmail.com

Skype: monikahoffmann87

Facebook: www.facebook.com/monikahoffmann87

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

hét + kettő =