ELISMERÉSEK, REFERENCIÁK
Korábbi cikkemben a cégháttér stabilitását, fontosságát vettük át, most pedig nézzük meg, hogy milyen a piaci megítélése az adott vállalkozásnak!
Mind hazai, mind nemzetközi szinten több olyan minősítő intézet is üzemel a piacon, amelyek azt hivatottak vizsgálni, hogy az adott cég milyen valós értéket, minőséget közvetít a fogyasztói, partnerei felé, milyen megbízhatósága van, megfelel-e minden jogi és gazdasági elvárásnak, milyen piaci potenciált képvisel, innovatívitás, társadalmi felelősség vállalás, stb.
Léteznek továbbá különböző szervezetek, szövetségek, akik a piaci kontrollon túl, tagjaik közé is csak azokat a vállalatokat engedik be, akik valóban korrekt piaci, etikai magatartással működnek.
Egy vállalkozásnak minél több irányból vannak különböző referenciái, díjai, elismerései, annál biztosabb lehetsz abban, hogy valóban korrekt értéket képvisel a cég, és számodra is hosszútávú megbízhatóságot és stabilitást tud adni.
Amikor először kerültem kapcsolatba egy Network Marketing vállalkozással, egyáltalán nem néztem meg a referenciáit. Érzelmi alapon dönöttem, bíztam abban az emberben, aki meginvitált a lehetőségre. Ezzel nem is volt semmi gond, hiszen érzelmi lények vagyunk, a döntéseink jelentős részét érzelmi alapon hozzuk, majd logikai érvekkel támasztjuk alá.
Azonban ha a jövőnkről, anyagi jólétünkről, sikereinkről van szó, vagyis a vállalkozásunk hosszútávú, stabil sikerességéről, akkor elengedhetetlen, hogy az érzelmi, emberi tényezőkön túl megvizsgáljuk a kézzel fogható tényeket, számokat.
Az első vállakozásom a Network Marketing szakmában nagyon sok pozitív fejlődéssel, tanulással járt. Azon túl, hogy nekem is nagyon sokat kellett fejlődnöm emberileg és szakmailag, fontos lett volna a kiteljesedés érdekében, hogy olyan háttér dolgokat is megvizsgáljak, ami a cég jövöbeni fennmaradására és potenciáljára utal. Nekem anno nem volt még olyan szakmai vezetőm, aki ebben segített volna, vagy ő maga is lett volna olyan tudatos, hogy utána járjon.
Szerencsére már 9 éve olyan Vezetőm, Mentorom van, aki nagyon profin és tudatosan vizsgálta a piacot, és a mai napig kifinomult, éles szemmel monitorozza a szereplőket, így azonnal meg tudja állapítani egy ajánlatról, hogy hosszútávon piacképes-e. Az Ő tanításainak köszönhetően én is már tudom, látom, hogy mire érdemes figyelni.
Így például, ha egy cég olyan elismerésekkel bír, melyek hazai és nemzetközi szinten is a színvonalat és a pozitív megítélést tükrözik, biztosabban tudom azt mondani, hogy jó választás lehet, minha csak mondva csinált sosem hallott „díjakról” beszélnek a képviselők.
Nemzetközileg elismert, korrekt céget és terméket akarok választani!
Milyen fontos tényezők vannak még a megbízhatóság és a stabilitás hátterében?
Milyen minősítő szervek elismeréseit érdemes figyelni?
Melyik miről ad bizonyítványt az adott cégnek?
Iratkozz fel a hírlevelemre MOST, és választ kapsz a fenti kérdésekre, hogy korrektül tudd ellenőrizni a piaci ajánlatokat!
Kérdéseiddel vedd fel velem a kapcsolatot MOST az alábbi elérhetőségek bármelyikén:
Hoffmann Mónika
Tel.: +36-70/61-36-917
E-mail: teiranyitodazeleted@gmail.com
Skype: monikahoffmann87
Facebook: www.facebook.com/monikahoffmann87